lång skoldag idag men som tur är ingen imorgon

0800-1510

1800-2030

Ja det här var tiderna för dagens skoldag, lång men vi får kompledigt imorgon så det blir jätteskönt. Det är någon sak där föräldrarna får vara med och får se hur vi jobbar men jag har tur att inte mina ska följa med. Pappa tyckte jag var världens bästa dotter som inte ville han skulle följa med och jag tycker han är den bästa pappan som inte vill följa med. Mamma vet inget än för om hon visste om det skulle hon ta ledigt för att komma, jag känner mig lite taskig men men. Så pappa säg inte det till mamma nu för jag vet att du läser min blogg även om du inte borde göra det..

//kramisar maliN


Kommentarer
Postat av: Linn ;*

Jätte fin blogg, och du är jätte söt! :)

Hur mår du, haft en bra dag? :D

kramkram

2010-02-25 @ 17:13:16
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0