JAG HAR FÅTT BÄSTA PRAOPLATSEN MED BÄSTA AZIAR, JAG KOMMER HA DET BÄST!!!!

Då har Aziar och jag varit och letat praoplats över en timme.
Vi gick till alla klädaffärer, flera hårsalonger, några restauranger
och ett hotell men alla hade fullt, tog inte imot eller tog de bara
imot såna som skulle praoa minst en tre veckor.

Men till slut fick vi prao båda två på restauran lounge och bar.
Det kommer bli absolut bäst(ska inte längta för då kommer det bli tråkigt)
på den skitheta restaurangen där vi ska servera mat. Så jag kommer lära mig ha flera tallrikar på armen hehe:)


restaurang lounge och bar

//kramisar maliN

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Film

Resturangen såg riktigt grymm ut ^^

2010-02-22 @ 17:05:12
URL: http://timeforpopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0