ny design

En stor del av dagen har spenderats till bloggen. Ny design fixad och nya kategorier tilllagda. Trixade hit och dit och fick fram något lite annorlunda vad jag haft förut hope you like it.



Här är de nya kategorienrna och vad som kommer finnas där:
Musik: Det som spelas i mina öron dagarna in och ut. Tipsar nya låtar men ibland kommer gamla goingar med också.
Kläder: Visas snygga kläder jag hittat på internet, kap jag sett, fina kombenationer eller saker jag köpt.
Tankar: Här skriver jag vad jag tycker om saker, viktiga saker som jag vill förmedla eller om jag bara vill skriva av mig.

Jag hoppas det blir bra i alle fall bättre än förut.


Kommentarer
Postat av: ELIN

svar;sök på Berny Pålsson :) hon är författare som river verklighets baserade böcker.

2010-08-20 @ 06:51:22
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0