ny kategori

När jojjo och jag var påväg hem idag efter det lilla "träningslägret" vi hade hela dagen idag så pratade vi lite om gamla minnen och då tänkte jag ha en ny kategori som heter minnen där jag skriver om minnen och saker smo hände när man var mindre och så kommer bilder också.

När jag var liten hade jag en snigel som jag tydligen älskade jättemycket. Jag tog hand om den och allt och blev hur ledsen som helst när den dog. När söta johanna var ute och gick så hittade hon en snigel och skulle ta med den till mig och ge den till mig men hon tappade den och trampade sönder den och då blev hon ledsen.

det var en liten söt berättelse från ettan tror jag.. 


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha men fatta jag bah åå den ska jag ge till malin en secund senare moooooosssss! haha älskar dig!

2010-04-08 @ 12:41:45
URL: http://johannablomstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0