hemstudiedag idagdå

JO idag är det en helmysigdag som jag bara kommer älska!!!! NEeeeeeeeeeej det är inte riktigt sant men bättre än en vanlig skoldag faktiskt. Vi har fått en uppgift som vi ska jobba med hemma istället för i skolan. Det låter jättekul, göra de hemma och sen bara vara ledigt hela dagen. Tyvär så är edt inte så kul uppgift och så är det ju så typiskt mig attt skjuta upp saker. Min plan va att titta på våra bästa år och sen göra klart uppgiften på en halvtimme och sen ska jag bara ha en mysdag med mamma som också är hemma. Nu är klockan snart två och jag har fortfarande inte gjort uppgiften. Aja bättre än en vanlig skoldag i alle fall.
Nu måste jag sätta igång och ni får ha det så himla bra.


//kramisar maliN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0