äntligen

Hejsan hejsan idag när jag skulle upp för trappen i trappuppgången var det helt mörkt.Jag märkte ingenting först men sen så blev det helt svart verkligen svart. Läskigt vara för jag såg inga trappsteg eller om jag kom hem till rätt hem. Så jag var jätte orolig att jag skulle kliva in i fel hem.Nu är jag i alle fall hemma och de gick bra itrappen.Har äntligen lämnat in mitt hemprov så nu slipper jag det och kan ängna lite tid åt annat.Ska göra lite läxa, byta om och sen så drar jag till träningen och sen så blir det tisdag. Då jag ska få tilbaka mitt spanska prov, får se hur det gick det var ett jättesvårt prov.
Aja nu får ni ha det så bra.




//kramisar maliN


Kommentarer
Postat av: Ida

SVAR; Nej, finaste ju (L)

2009-09-28 @ 20:52:03
URL: http://byidagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0