Rolligaste+knasigaste

Idag så dansade vi lindy hopp i tre och en halvtimme, det här med och dansa va inte så farligt som jag trodde. Dert var faktiskt rättså kul. Roligaste idag var i alle fall en gubbe jag och rebecka träffa på busen HAHHAaaa. Han berätttade om hela sitt liv, han var femtio år om 5 månaader, 
han var byggare, componist och massor med mer. Han hade byggt ett hus till sin mamma som kostade 1 miljon som han bara hade skänkt till henne.
Jätte intressant, jag vet!!
Jag hölll på garva sönder mig specielt när han berättade om sin ost han hade stulit. Så  han blev fast och skulle betala 500:- och han klagade på att osten blev så dyr och han inte ens fick ta med den hem. När han berätta allt hade han värsta inlevelsen och   allt.
Alla stog och tittade på och garva sönder sig+ jag men jag försökte hindra  det men dat gick inte så bra.JAG DöööööööööRR. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0