Malin hissar och dissar



Hissar:
Desperate housewives
Det är bara för att deeet är mitt älsklingspogram:)
Det är roligt spännande och bara så kul. Alla som tjafsar och man vet inte hur tjaffsen slutar och ibland går det riktigt illa. Det tycker jag är riiktigt kul. Jag har min favoriter och det är Susan och så har jag också den jag hatar mest och det är såklart Katherine.Ikväll 21:00

Dissar:
America´s funniest home videos
Deet är bland de tråkigaste proggram jag vet. Det var rättså kul första gången jag såg det men inte en gång till. De visar klipp som ska vara roliga men de är dom inte alls. Folk som slår sig och alla på samma sett. Varje program är exakt lika, förutom att det är olika personer. Aja dom som tycker om olika katter och människor som studsar omkring så föreslår jag de här.Skittråkigt.Idag 17:00


//
kramisar maliN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0