svar på tal eller vad man ska säga:

Det var inte alls meningen att göra dig irriterad eller ledsen.
Jag kan inga regler men du ska inte heller säga att jag tar åt mig äran åt dina bilder för dom som skrev kommentar om bilderna svarade jag att det inte var jag som tagit bilderna. Och vissa skrev jag att det var du när jag fick tag på din bloggadress. Förlåt igen och den som shallade eller vad man ska säga är inte jag arg på eller nåt, varför ska jag vara det?
Det var ju jag som gjorde fel och det var jag som lärde mig nåt som jag inte visste. Och om du vill kan jag ta bort bilderna om du vill och om du vill så får du skicka en faktura inte för att jag vet vad det är men om det känns bättre för dig så visst, det var ju jag som gjorde fel. FÖRLÅT EN EN GÅNG


//kramisar maliN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0