Då var det igång igen...

Har precis rusat ut ur duschen för att skriva ett sista inlägg innan det är dags att natta.
Svettig som man var efter fys-träningen. Hur jobbig som helst men jag känner mig alltid så nöjd över mig själv när den är slut och glad att man genomförde allt.
Men om vi hoppar över min träning och spolar tillbaks tiden 30 timmar 
kommer vi till min dag som skulle vara urtråkig.
Det gick rättså bra:)jag städade, då gjorde jag något som jag tyckte va jättetråkigt men som också behövdes göra.Så efter massor av städning var klockan halv elva och det var dax att borsta gaddarna och sözza för min del.
Men det gick inte alls efter planerna då. Det gick verkligen inte att somna.
Jag tittade på tv, läste,gick igenom lägenheten , provade lägga mig på massor av olika sätt,
 ändrade kudden,täcket och gick igenom hela min mobi, alla bilder, låtar,
och alla sms när jag räknat ett tag kom jag fram till 496
eller om det var494 men kunde ändå inte somna.
 Klockan tickade  och tillslut somnade jag vid två-tiden.
Väckarklockan ringde halv nio och jag gjorde mig i ordning inför första skoldagen.
Det blev inte så mycket skola, vi tittade så telefonnummer och adresser var rätt
och sen pratade rektorerna.Det var lika tråkigt som vanligt.
Men nu är sommarlovet slut och skolan igång igen, jag kaninte tro det är sant:(
Men vid halvtolv var jag hemma och gjorde lunch till mig själv och satt mig vid tv:n.
Då märkte jag att jag var hur trött som helst och jag somna ett tag på soffan.
När jag vaknat tittade jag på tv tills det var dags att cykla till träningen och nu så sitter jag här och ska snart sova lite.
ha det så bra och sov sött<3

/kramisar maliN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0